24 oktober 2012

Futebol dá forca i ny förpackning

Jag har tidigare nämnt att mina universitetsstudier är tillfälligt on hold och att det är nya grejer på gång! Och det ni kommer få är Futebol dá forca i en ny förpackning. Det känns jättespännande! Många tankar är i rullning, många samarbetspartners engagerade, många möten inbokade och i dagsläget kan jag tyvärr inte avslöja så mycket mer än att det här kan gå hur långt som helst! Riktigt hur långt får ni veta så snart allt är klart, men den som väntar på något gott väntar ju aldrig för länge säger de ju...

Något jag kan avslöja var att jag idag var och fotograferades för denna nya förpackning. Bloggen kommer bli en större, snyggare och bättre hemsida tillsammans med LJ System och Cruseman Form & Kommunikation där det kommer bli lättare för er att få information och engagera er direkt.

Och idag har jag lyckats svanka, sträcka på mig och titta ner och upp - allt på samma gång. Tack gode gud att jag inte satsade på en modellkarriär.. Fina bilder blir det förhoppningsvis. Tack för idag, Maria!

Och fortsätt kika in för att få veta mer om nya Futebol dá forca!